Հյուրընկալներ և
գանձապահներ

Մթնոլորտի գլխավոր ստեղծողները
նրանք են, ովքեր դիմավորում են
հյուրերին։

Ինչպե՞ս ենք աշխատում
մուտքային խմբի հետ

Առաջին տպավորության հաջողությունը հյուրընկալների ձեռքերում է․ հենց նրանց դիմավորումից է սկսվում հյուրի ճանապարհը ռեստորանում։

1
Ստեղծում ենք նյութեր տարբեր իրավիճակների սցենարներով և աշխատակազմի հաղորդակցության ալգորիթմով։
Ալգորիթմներ և սցենարներ
2
Անցկացնում ենք թրեյնինգներ, պատրաստում անձնակազմը։

Թրեյնինգներ և աշխատանք
3
Ուղարկում ենք «գաղտնի հյուրեր» ռեստորան և կատարում ենք վերահսկողական զանգեր։
Արդյունքի ստուգում

Ո՞ր հարցերն ենք լուծում հյուրընկալների
աշխատանքում

Յուրաքանչյուր ռեստորանի համար մենք կազմում ենք անհատական ուսուցման պլան՝ հիմնվելով ռեստորանի կոնցեպտին:
Թրեյնինգներ՝ առանձին թեմաներով
Եթե Ձեր ռեստորանում արդեն աշխատում են փորձառու մասնագետներ, ապա կարող եք ընտրել մեկ կամ մի քանի թեմայով թրեյնինգ՝ որակավորման արագ բարձրացման համար։ Թրեյնինգները անցկացվում են հենց ռեստորաններում, տևում են 1–1.5 ժամ և չեն ներառում գործնական պարապմունքներ։
Հեռախոսային էթիկետ։
Հեռախոսային խոսակցության ստանդարտների վերաբերյալ տրեյնինգ. սկսած հյուրերին բարևելուց մինչև ամրագրման հաստատում։ Ինչպես մերժել առանց հյուրին վիրավորելու։ Ինչպես հետաքրքրել և ներգրավել հյուրին այցելելու համար։ Գիտելիքները ամրապնդում ենք իրական զանգերի միջոցով։
Կստեղծենք ալգորիթմներ, թե ինչպես հեռախոսով ճիշտ ընդունել առաքման պատվերները՝ առանց սխալների։ Կսովորեցնենք ինչպես առաջարկել հյուրին ուտեստներ ու ըմպելիքներ, պատմել ակցիաների մասին՝ առանց ճնշման զգացողության:
Կքննարկենք տարբեր իրավիճակներ և կամրապնդենք գիտելիքները իրական պատվերների միջոցով։
Առաքման պատվերների ընդունում
Կոնֆլիկտային իրավիճակներ
Կստեղծենք ալգորիթմներ, թե ինչպես պետք է հյուրընկալը վարվի կոնֆլիկտային իրավիճակներում՝ ինչպես արձագանքել տարբեր դեպքերում։ Կսովորեցնենք, թե ինչպես կարող է դեմքի արտահայտությունը օգնել հանգստացնել հյուրին։ Կքննարկենք հյուրերի տեսակներն ու շփման ձևերը
Ձեր հյուրընկալության ոճը. անձնային թեստ
Թեստ․ Ինչպիսի՞ հյուրընկալ եք դուք։
Հրահանգ․ Ընտրեք այն տարբերակը, որը ձեզ ավելի շատ է բնութագրում։
Երբ հյուրերը գալիս են առանց ամրագրման, իսկ սրահում ազատ սեղան չկա, դուք․
Ի՞նչն է ձեզ համար ամենակարևոր հյուրընկալի աշխատանքում։
Եթե հյուրերը լարված են կամ զայրացած, դուք․
Ինչպե՞ս եք պատրաստվում հերթափոխին։
Հերթափոխի ընթացքում դուք՝
Եթե մենեջերը խնդրում է անհապաղ տեղափոխել հյուրերին․
Երբ հյուրերը հիշեն են ձեզ, կցանկանայիք, որ ասեն․
Շնորհակալություն ենք հայտնում մեզ տրամադրած ձեր ժամանակի համար։
Ձեր պատասխանների շնորհիվ մենք կպատրաստենք արդյունավետ ուսուցում ձեզ համար և կհամաձայնեցնենք ծրագիրը ձեր ղեկավարի հետ։

Մոտ ժամանակում մենք կուղարկենք թեստավորման արդյունքները ձեր կողմից նշված էլ. հասցեին։