Առաջին տպավորության հաջողությունը հյուրընկալների ձեռքերում է․ հենց նրանց դիմավորումից է սկսվում հյուրի ճանապարհը ռեստորանում։
1
Ստեղծում ենք նյութեր տարբեր իրավիճակների սցենարներով և աշխատակազմի հաղորդակցության ալգորիթմով։
Ալգորիթմներ և սցենարներ
2
Անցկացնում ենք թրեյնինգներ, պատրաստում անձնակազմը։
Թրեյնինգներ և աշխատանք
3
Ուղարկում ենք «գաղտնի հյուրեր» ռեստորան և կատարում ենք վերահսկողական զանգեր։
Արդյունքի ստուգում
Ո՞ր հարցերն ենք լուծում հյուրընկալների աշխատանքում
Յուրաքանչյուր ռեստորանի համար մենք կազմում ենք անհատական ուսուցման պլան՝ հիմնվելով ռեստորանի կոնցեպտին:
Կմշակենք հյուրերի ողջունելու և ճանապարհելու ստանդարտները՝ ըստ ռեստորանի կոնցեպցիայի։ Հյուրընկալներին կվերապատրաստենք համապատասխան թրեյնինգների միջոցով։
Կմշակենք հյուրընկալների վարքագծի ալգորիթմներ կոնֆլիկտային իրավիճակներում՝ ինչպես պատասխանել այս կամ այն իրավիճակում։ Կքննարկենք հյուրերի տեսակները և հաղորդակցման եղանակները։
Կսովորեցնենք ինչպես հեշտությամբ և արագ հիշել ուտեստների և ըմպելիքների անվանումները, նկարագրել ուտեստների բաղադրությունը, ռեստորանի ինտերիերն ու կոնցեպտը գունեղ և գրավիչ ձևով։
Կսովորեցնենք, թե ինչպես պատրաստվել հերթափոխին, պլանավորել երեկոյան հյուրերի տեղավորումը, ճիշտ կերպով բաշխել առանց ամրագրման ժամանող հյուրերին՝ ռեստորանում հարմարավետ մթնոլորտ ստեղծելու համար։
Կօգնենք ստեղծել հյուրընկալների, մենեջերի և մատուցողների փոխգործակցության մեխանիզմ՝ ապահովելու ռեստորանի ճիշտ աշխատանքը և հյուրերի հարմարավետությունը։
Կստեղծենք հեռախոսային ամրագրումների և առաքման պատվերների ընդունման ստանդարտներ՝ հիմնվելով ռեստորանի կոնցեպտի և իրական իրավիճակների վրա։ Կսովորեցնենք, թե ինչպես արձագանքել հյուրերի տարբեր խնդրանքներին և ինչպես մերժել առանց վիրավորելու։
Թրեյնինգներ՝ առանձին թեմաներով
Եթե Ձեր ռեստորանում արդեն աշխատում են փորձառու մասնագետներ, ապա կարող եք ընտրել մեկ կամ մի քանի թեմայով թրեյնինգ՝ որակավորման արագ բարձրացման համար։ Թրեյնինգները անցկացվում են հենց ռեստորաններում, տևում են 1–1.5 ժամ և չեն ներառում գործնական պարապմունքներ։
Հեռախոսային խոսակցության ստանդարտների վերաբերյալ տրեյնինգ. սկսած հյուրերին բարևելուց մինչև ամրագրման հաստատում։ Ինչպես մերժել առանց հյուրին վիրավորելու։ Ինչպես հետաքրքրել և ներգրավել հյուրին այցելելու համար։ Գիտելիքները ամրապնդում ենք իրական զանգերի միջոցով։
Կստեղծենք ալգորիթմներ, թե ինչպես հեռախոսով ճիշտ ընդունել առաքման պատվերները՝ առանց սխալների։ Կսովորեցնենք ինչպես առաջարկել հյուրին ուտեստներ ու ըմպելիքներ, պատմել ակցիաների մասին՝ առանց ճնշման զգացողության: Կքննարկենք տարբեր իրավիճակներ և կամրապնդենք գիտելիքները իրական պատվերների միջոցով։
Առաքման պատվերների ընդունում
Կոնֆլիկտային իրավիճակներ
Կստեղծենք ալգորիթմներ, թե ինչպես պետք է հյուրընկալը վարվի կոնֆլիկտային իրավիճակներում՝ ինչպես արձագանքել տարբեր դեպքերում։ Կսովորեցնենք, թե ինչպես կարող է դեմքի արտահայտությունը օգնել հանգստացնել հյուրին։ Կքննարկենք հյուրերի տեսակներն ու շփման ձևերը
Ձեր հյուրընկալության ոճը. անձնային թեստ
Կապ մեզ հետ
Թողեք ձեր կոնտակտները, և մենք անպայման կապ կհաստատենք ձեզ հետ մոտ ժամանակներս, կամ զանգահարեք մեզ +374 95 308 382 հեռախոսահամարով։