Մատուցողն է ստեղծում մթնոլորտը և պատասխանատու է հաստատության հեղինակության համար։ Հաջողության համար մատուցողը պետք է ունենա հետևյալ հմտությունները
Գիտենալ, հասկանալ և կիրառել սպասարկման ստանդարտները ռեստորանում։
2
1
Ուշադիր, վստահ ու հանգիստ լինել հաղորդակցման մեջ հյուրերի հետ։
3
Սիրել հյուրընկալության ոլորտը։
Սպասարկման հիմնական միջազգային ստանդարտները
Կպատմենք, ինչի համար են ստանդարտները անհրաժեշտ և ինչպես են փոխում մատուցողների առօրյան ու նպաստում ռեստորանների աճին։
Լեզվի դասընթացներ ռեստորանային անձնակազմի համար
Սովորում ենք հաղթահարել լեզվային արգելքները ռուսերեն և անգլերեն լեզուներով Կխաղարկենք իրական սցենարներ ռեստորանային միջավայրից տարբեր լեզուներով՝ միաժամանակ ամրապնդելով սպասարկման ստանդարտների իմացությունը։
Ինչպես հեշտ ու արագ սովորել մենյուն, ինչպես հիշել ու ճիշտ ներկայացնել ուտեստների բաղադրիչները և ինչպես գրավիչ ձևով պատմել դրանց մասին հյուրերին։
Ամեն ինչ մենյուի մասին
Վաճառքները՝ որպես հոգատարություն
Կսովորենք, թե ինչպես օգնել հյուրերին ճիշտ ընտրություն կատարել և ինչպես կառուցել հաղորդակցություն՝ կախված հյուրի տեսակից։
Ամեն ինչ գինու մասին
Կխոսենք գինիների տեսակների, ուտեստների հետ համադրելու կանոնների և գինու մատուցման հիմնական ձևաչափերի մասին։
Մեր թրեյնինգների օրինակներ մատուցողների համար
Կապ մեզ հետ
Թողեք ձեր կոնտակտները, և մենք անպայման կապ կհաստատենք ձեզ հետ մոտ ժամանակներս, կամ զանգահարեք մեզ +374 95 308 382 հեռախոսահամարով։