Մատուցողների
թրեյնինգներ

Գիտելիք և հմուտ սպասարկում՝ հյուրերի գոհունակության բանալին։

Մատուցողը՝ ռեստորանի գլխավոր անձը

Մատուցողն է ստեղծում մթնոլորտը և պատասխանատու է հաստատության հեղինակության համար։ Հաջողության համար մատուցողը պետք է ունենա հետևյալ հմտությունները
Գիտենալ, հասկանալ և կիրառել սպասարկման ստանդարտները ռեստորանում։
2
1
Ուշադիր, վստահ ու հանգիստ լինել հաղորդակցման մեջ հյուրերի հետ։
3
Սիրել հյուրընկալության ոլորտը։

Սպասարկման հիմնական միջազգային ստանդարտները

Կպատմենք, ինչի համար են ստանդարտները անհրաժեշտ և ինչպես են փոխում մատուցողների առօրյան ու նպաստում ռեստորանների աճին։
Լեզվի դասընթացներ ռեստորանային անձնակազմի համար
Սովորում ենք հաղթահարել լեզվային արգելքները ռուսերեն և անգլերեն լեզուներով
Կխաղարկենք իրական սցենարներ ռեստորանային միջավայրից տարբեր լեզուներով՝ միաժամանակ ամրապնդելով սպասարկման ստանդարտների իմացությունը։
Ինչպես հեշտ ու արագ սովորել մենյուն, ինչպես հիշել ու ճիշտ ներկայացնել ուտեստների բաղադրիչները և ինչպես գրավիչ ձևով պատմել դրանց մասին հյուրերին։

Ամեն ինչ մենյուի մասին

Վաճառքները՝ որպես հոգատարություն

Կսովորենք, թե ինչպես օգնել հյուրերին ճիշտ ընտրություն կատարել և ինչպես կառուցել հաղորդակցություն՝ կախված հյուրի տեսակից։

Ամեն ինչ գինու մասին

Կխոսենք գինիների տեսակների, ուտեստների հետ համադրելու կանոնների և գինու մատուցման հիմնական ձևաչափերի մասին։

Մեր թրեյնինգների օրինակներ
մատուցողների համար

Թեստ․ Ինչպիսի՞ մատուցող եք դուք։
Հրահանգ․ Ընտրեք այն տարբերակը, որը ձեզ ավելի շատ է բնութագրում։
Երբ հյուրն երկար չի կարողանում ընտրել ուտեստ, դուք․
Ի՞նչն է ձեզ համար ամենակարևորը մատուցողի աշխատանքում։
Երբ միաժամանակ ստանում եք մի քանի պատվեր, դուք․
Հյուրը վատ տրամադրություն ունի։ Դուք․
Եթե խոհանոցը ուշացնում է ուտեստները․
Ի՞նչն է ձեզ ավելի շատ դուր գալիս այս մասնագիտության մեջ։
Իդեալական աշխատանքային օրը ձեզ համար՝
Շնորհակալություն ենք հայտնում մեզ տրամադրած ձեր ժամանակի համար։
Ձեր պատասխանների շնորհիվ մենք կպատրաստենք արդյունավետ ուսուցում ձեզ համար և կհամաձայնեցնենք ծրագիրը ձեր ղեկավարի հետ։

Մոտ ժամանակում մենք կուղարկենք թեստավորման արդյունքները ձեր կողմից նշված էլ. հասցեին։