Ռեստորանի արդյունավետ կառավարումը պահանջում է դրա բոլոր կողմերի խորքային վերլուծություն։ Մեր աուդիտը նպատակ ունի բացահայտել թույլ կողմերը, օպտիմալացնել գործընթացները և բարելավել հաստատության ընդհանուր արդյունավետությունը։ Աուդիտի ծառայությունները կարող եք պատվիրել ինչպես առանձին ուղղություններով, այնպես էլ համալիր ձևաչափով՝ բոլոր 4 ուղղություններով միասին։
Գնահատում ենք ռեստորանի մթնոլորտը, հյուրերի հետ հաղորդակցման մակարդակը, սպասարկման ստանդարտներն ու սպասարկման որակը։
Հրավիրվում են փորձառու «Գաղտնի հյուրեր», ովքեր իրականացնում են մասնագիտական գնահատում հատուկ չեք-լիստով՝ սկսած մուտքից մինչև հյուրի հրաժեշտ։
Չեք-լիստը կազմվում է ռեստորանի կոնցեպտից և սպասարկման ստանդարտներից ելնելով։
Որպեսզի բացահայտվեն առավել թույլ կողմերը և տրվեն առավել ճշգրիտ առաջարկություններ, այցելությունները կազմակերպվում են մի քանի անգամ՝ տարբեր հերթափոխերում, տարբեր օրերին և ժամերին։
Սպասարկման աուդիտ և «Գաղտնի հյուր»
Գնահատում ենք ռեստորանի ֆինանսական վիճակը՝ ներառյալ եկամուտների և ծախսերի վերլուծությունը, բյուջեի կառուցվածքն ու ֆինանսական հոսքերը։
Բացահայտում ենք ոչ արդյունավետ ծախսերը և շահութաբերության բարձրացման հնարավորությունները, կազմում ենք առաջարկություններ ֆինանսական պլանավորման և վերահսկման համար։
Սա ներառում է ուտեստների ինքնարժեքի, ապրանքաշրջանառության և շահութաբերության վերլուծություն, ինչը ձեզ օգնում է ավելի արդյունավետ կառավարել ռեսուրսները և հասնել ձեր ֆինանսական նպատակներին։
Ֆինանսական վերլուծություն
Վերլուծում ենք արտադրական գործընթացները՝ ներառյալ ուտեստների պատրաստումը, պաշարների կառավարումը և տեխնոլոգիական գործողությունները։
Բացահայտում ենք բարդություններ առաջացնող փուլերը, ոչ արդյունավետ գործընթացները և առաջարկում ենք բարելավումներ՝ խոհանոցի և պահեստի աշխատանքի օպտիմալացման համար։
Մեր մոտեցումը հնարավորություն է տալիս բարձրացնել արտադրանքի որակը, նվազեցնել ծախսերը և բարելավել արտադրական ընդհանուր արդյունավետությունը։
Արտադրական աուդիտ
Կատարում ենք ռեստորանի մարքեթինգային ռազմավարությունների և գովազդային արշավների աուդիտ՝ վերլուծելով դրանց արդյունավետությունն ու ազդեցությունը հաճախորդների ներգրավման վրա։ Գնահատում ենք առկա մարքեթինգային գործիքները, առաջխաղացման ալիքներն ու հաստատության բրենդավորումը
Կազմակերպում ենք հարցումներ հյուրերի շրջանում ամենաարդյունավետ ներգրավման ալիքը որոշելու համար։
Վերլուծության հիման վրա առաջարկում ենք բարելավումներ՝ գովազդային ջանքերի օպտիմալացման, ռեստորանի տեսանելիության բարձրացման և նոր լսարանի ներգրավման նպատակով։
Համալիր աուդիտը օգնում է ոչ միայն բացահայտել ռեստորանի թույլ կողմերը, այլ նաև առաջարկել գործնական լուծումներ դրանց վերացման համար։ Մենք պատրաստ ենք օգնել ձեր ռեստորանին հասնելու նոր բարձրությունների՝ արդյունավետության և սպասարկման որակի հարցում։ Դիմեք մեզ՝ ձեր հաստատության աշխատանքի համակողմանի վերլուծություն և բարելավման առաջարկություններ ստանալու համար։
Ո՞ւմ և ինչու՞ է անհրաժեշտ ռեստորանի համալիր աուդիտը
Որպեսզի համոզվեք, որ գնում եք ճիշտ ուղղությամբ և ներդրումները արդարացվում են, մենք խորհուրդ ենք տալիս անցկացնել համալիր աուդիտ՝ բացումից ընդամենը 3 ամիս անց։ Այս աուդիտը թույլ է տալիս՝
Գնահատել գովազդային և մարքեթինգային գործիքների արդյունավետությունը
Համոզվել, որ մենյուն, սպասարկումը և մթնոլորտը համապատասխանում են հյուրերի սպասումներին
Ստանալ հետադարձ կապ օպերացիոն գործընթացների և սպասարկման որակի վերաբերյալ
Եթե ձեր ռեստորանն արդեն ունի կայուն հոսք, բայց դուք ցանկանում եք ավելի շատ հյուրեր և շահույթի կայուն աճ, ապա աուդիտը կարևոր քայլ է։ Այն ցույց կտա՝
Որ մարքեթինգային ռազմավարություններն են արդյունավետ, իսկ որոնք՝ վերանայման կարիք ունեն
Որ ուտեստներն են ամենաշահութաբերն ու պահանջվածը
Թե ինչպես կարելի է ներդնել նոր ծառայություններ կամ օպտիմալացնել սպասարկումը՝ հյուրերի փորձն առավել հաճելի դարձնելու համար
Եթե ռեստորանը բախվում է շահույթի անկման կամ ցածր շահութաբերության հետ, աուդիտը կօգնի բացահայտել հիմնական պատճառները և առաջարկել լուծումներ։ Մենք կուսումնասիրենք՝
Մենյուի շահութաբերությունը և ուտեստների ինքնարժեքը
Օպերացիոն գործընթացների շղթան՝ «նեղ անցքերը» հայտնաբերելու համար
Հյուրերի ներգրավման ալիքներն և մարքեթինգային ներդրումների արդյունավետության բարձրացումը
Այն ռեստորանների համար, որոնք ցանկանում են ընդլայնվել կամ սկսել ֆրենչայզինգի զարգացում, համալիր աուդիտը կարևոր է՝
Գործընթացների ստանդարտացման և սպասարկման որակի բարձրացման համար
Լրացուցիչ ներդրումների անհրաժեշտության գնահատման համար
Զարգացմանը նախապատրաստվելու նպատակով՝ վերահսկելով որակը և օպերացիոն ծախսերը