Մենք կարող ենք ռեստորանում անցկացնել բազմաթիվ թրեյնինգներ սպասարկող անձնակազմի համար, սակայն արդյունքը կլինի կարճաժամկետ, եթե մենեջերը պատշաճ կերպով չպատրաստվի հետևյալ ուղղություններով․
Ուսումնասիրում ենք ռեստորանի առանձնահատկությունները և գնահատում մենեջերի գիտելիքների մակարդակը։
Ծանոթություն և թեստավորում
Յուրաքանչյուր ռեստորանի համար՝ իր հայեցակարգին համապատասխան անհատական ծրագիր։
2
քայլ
Ուսումնական ծրագրի մշակում և հաստատում։
Կազմում ենք ժամանակացույցը ՝ հաշվի առնելով ռեստորանի աշխատանքային ծանրաբեռնվածության։
3
քայլ
Թրեյնինգներ ու գործնական պարապմունքներ։
Ամրապնդում ենք գիտելիքներն ու տրամադրում առաջարկներով հաշվետվություն՝ հետագա աշխատանքի համար։
4
քայլ
Ատեստավորում և հաշվետվություն։
Ուսուցման ծրագրի մոդուլների օրինակներ
Յուրաքանչյուր ռեստորանի համար մենք կազմում ենք անհատական ուսուցման պլան՝ հիմնվելով մենեջերների թեստավորման արդյունքների վրա։ Թեստը ներառում է 75 հարց և բաղկացած է հետևյալ մոդուլներից․
Թրեյնինգների օրինակներ
Հերթափոխի մեկնարկ և մենեջերի աշխատանքային օրվա կազմակերպում
Ստուգաթերթերի (չեք-լիստեր) ստեղծում և կիրառում բջջային հավելվածում
Աշխատակիցների ժամանակին ներկայանալու մոտիվացիա
Օրվա կարճ ժողովներ (5-15 րոպե).
Հերթափոխի կառավարման հիմնական կանոններ և "Eight-circle check" սկզբունք
Հերթափոխի կառավարման մեթոդներ
Թրեյնինգների օրինակներ
Նոր ստանդարտների գործնական ներդրում
Սպասարկման ստանդարտների գնահատում և «Գաղտնի հյուր»
Դիտարկման թերթիկի վարում և աշխատանքի վերլուծություն
Ռեստորանի բոլոր աշխատակիցների ամսական ժողովներ
Թրեյնինգների օրինակներ
Մատուցողի վարքի հոգեբանություն
Վաճառքը՝ որպես հոգատարության դրսևորում
Արդյունավետ վաճառքի մեթոդներ
Վաճառք՝ հիմնված հյուրերի տեսակների իմացության վրա
Թրեյնինգների օրինակներ
Էմոցիոնալ կապ հյուրի հետ
Սպասարկման որակի գնահատում (Checkback)
Հյուրերի կարծիք և բողոքների կառավարում
Կոնֆլիկտային իրավիճակներ և կանխարգելում
Թրեյնինգների օրինակներ
Հարցազրույցների արդյունավետ անցկացում
Աշխատակցի հմտությունների հարցաթերթիկի մշակում և կիրառում.
Նոր աշխատակցի մուտք գործելու պլան․ պրակտիկա և ադապտացիա
Թրեյնինգների օրինակներ
Խնդիրների բացահայտում և ուսուցողական նյութերի մշակում
Ուսուցման ժամանակացույցերի կազմում
Ի՞նչ է կրոս-թրեյնինգը և ինչու՞ է այն կարևոր
Մոտիվացիայի և ուսուցման մեջ ներգրավվածության համակարգեր
Գեյմիֆիկացիա (ուսուցման խաղային տարրեր)
Հետադարձ կապի տեսակներ և դրանց արդյունավետ կիրառում
Աշխատակիցների ատեստավորում՝ զարգացման գործիք
Թրեյնինգներ՝ առանձին թեմաներով
Մենք առաջարկում ենք մենեջերների համալիր թրեյնինգ, որը ստեղծվել է մեր յուրահատուկ մեթոդաբանությամբ։ Նրանց համար, ովքեր ցանկանում են կենտրոնանալ կոնկրետ ասպեկտների վրա, հասանելի են առանձին թեմաներով թրեյնինգներ։
Սպասարկման ստանդարտներ
Քննարկում ենք, թե ինչպե՞ս ստեղծել սպասարկման ստանդարտներ՝ ըստ ռեստորանի հայեցակարգի, ինչպե՞ս կազմել ստանդարտների գրքի կառուցվածքը։ Ներկայացնում ենք ստանդարտների ներդրման, վերահսկման և շտկման մեխանիզմները։
Կոնֆլիկտային իրավիճակների կառավարում
Ներկայացնում ենք հյուրերի տարբեր տեսակները և ինչպես գործել յուրաքանչյուր տեսակի հետ տարբեր իրավիճակներում։ Սովորեցնում ենք՝ ինչպես ստեղծել կոնֆլիկտների լուծման ալգորիթմներ։ Քննարկում ենք տարբեր որոշումների հետևանքները կոնֆլիկտային իրավիճակներում։
Անձնակազմի ուսուցման
Սովորեցնում ենք՝ ինչպես ստեղծել ուսուցման ծրագիր, ներգրավել աշխատակիցներին գործընթացում և մոտիվացնել նրանց՝ հասնելու արդյունքների։
Ու՞մ համար են մեր թրեյնինգները
Սկսնակ մենեջերների համար
Երբ, օրինակ՝ պրոֆեսիոնալ մատուցողը դառնում է մենեջեր:
Օգնում ենք նոր մենեջերին արագ ադապտանալ ռեստորանի կոնցեպտին և աշխատանքային միջավայրին։
Նոր աշխատակիցների ընդունման ժամանակ։
Նրանց, ովքեր ցանկանում են դառնալ ռեստորանի տնորեն և ներդնում են ժամանակ իրենց զարգացման մեջ։