Մենք
Ինչու՞ մենք
Ինչպես ենք աշխատում
Մեր թիմը
Կապ
Ուսուցում
Մենեջերների թրեյնինգներ
Մատուցողների թրեյնինգներ
Հյուրընկալներ և գանձապահներ
Լեզվի դասընթացներ
Թեստավորում
Ծառայություններ
Խորհրդատվություն
Աուդիտ
Marketing & PR
HR
RU
Թրեյնինգներ աշխատակիցների
համար
Անհատականացված ուսուցման համակարգ
ռեստորանների համար
Արագ թեստավորում
Կապ
Ավելին
Լեզվի դասընթացներ
ռեստորանային անձնակազմի
համար
Լեզվական արգելքները հաղթահարելը՝ հեշտ և հետաքրքիր ձևով։
Ավելին
Մեր թրեյնինգները ոչ միայն
բարձրացնում են աշխատակիցների որակավորումը
, այլև
ամրապնդում են թիմային ոգին
ռեստորանում՝։
Մատուցողների
թրեյնինգներ
Ավելին
Մենեջերների
թրեյնինգներ
Մենք մշակել ենք
մենեջերների համար հատուկ համալիր թրեյնինգ
։ Բացի այդ, դուք կարող եք մասնակցել թրեյնինգների՝ ըստ ձեզ հետաքրքրող
առանձին թեմաների
։
Հյուրընկալներ և
գանձապահներ
Մեր թրեյնինգների շնորհիվ դուք կկարողանաք ոչ միայն ստեղծել
գրավիչ և հյուրընկալ մթնոլորտ
, այլև հասնել ձեր ռեստորանի
շահութաբերության աճի
։
Ավելին
Ռեստորանի
հաջողության
գրավականը կրթված և մոտիվացված աշխատակիցներն են։
Անցեք թեստը՝ բացահայտելու ձեր առաջնորդության ոճը կամ ռեստորանի արդյունավետությունը։
Բացահայտեք՝
ռազմավար
եք, թե տակտիկ
Ձեզ անհրաժեշտ է հակադիր մտածողությամբ գործընկեր, թե՞ դուք կարողանում եք համադրել ղեկավարի երկու տեսակները։
Սկսել
Մենեջերների
թեստավորում
Ինչպիսի՞ մենեջեր եք ռեստորանում
Սկսել
Մատուցողների
թեստավորում
Այս թեստը օգնում է պարզել մատուցողի աշխատանքի ոճը՝
ինտուիտիվ, ճկուն, հաղորդակցվող, թե՞ կարգապահ և հստակ։
Սկսել
Հյուրընկալների
թեստավորում
Ինչպիսի՞ հոստես եք․
բնականաբար շփվող, կազմակերպված, զգուշավոր, թե՞ հյուրին սիրով առաջնորդող։
Սկսել
Լեզուների
իմացության թեստ
Սպասարկո՞ւմ եք ռուսախոս կամ անգլիախոս հյուրերին։ Պարզեք ձեր լեզվային գիտելիքների մակարդակը
Սկսել
Աուդիտ
ձեր ռեստորանում
Պե՞տք է արդյոք
աուդիտ
ձեր ռեստորանում, թե՞ ոչ
Սկսել
Ի՞նչ
մարքեթինգ
է ձեր ռեստորանում
Պարզեք՝ որքանով է համակարգված, արդյունավետ և ժամանակակից ձեր ռեստորանի մարքեթինգային գործելաոճը։
Սկսել
Ուժեղ
թիմը
Անցեք թեստը՝ պարզելու համար, թե որքանով է ուժեղ և համախմբված ձեր թիմը ռեստորանում։
Սկսել
Չե՞ք գտել համապատասխան թեստը։
Դիմեք մեզ, և մենք հատուկ Ձեր աշխատակազմի համար կկազմենք թեստ՝ հաշվի առնելով Ձեր ռեստորանի կոնցեպտը։
Կապ
Թեստ: Ինչպիսի՞
մատուցող
եք դուք։
Հրահանգ․
Ընտրեք այն տարբերակը, որը ձեզ ավելի շատ է բնութագրում։
Սկսել
Երբ հյուրն երկար չի կարողանում ընտրել ուտեստ, դուք․
Խորհուրդ եք տալիս, նկարագրում համը, օգնում որոշել
Արագ առաջարկում եք հայտնի և սիրված ուտեստ
Համբերատար սպասում եք՝ հետևելով նրա տրամադրությանը
Ի՞նչն է ձեզ համար ամենակարևորը մատուցողի աշխատանքում։
Շփումը և կենդանի կապը հյուրերի հետ
Արագությունն ու արդյունավետությունը
Հասկացողությունը՝ իմանալ ինչ է պետք հյուրին
Երբ միաժամանակ ստանում եք մի քանի պատվեր, դուք․
Տրամաբանական հերթականությամբ եք աշխատում՝ նախ երեխաներին, հետո խմիչքներ և ուտեստներ մեծահասակներին
Աշխատում եք արագ ու ըստ ցանկի
Ուշադրություն եք դարձնում՝ ով ավելի է շտապում, հարմարեցնում եք
Հյուրը վատ տրամադրություն ունի։ Դուք․
Փորձում եք բարձրացնել տրամադրությունը ժպիտով կամ խոսքով
Վարքագիծը քաղաքավարի է, բայց չեզոք
Նվազեցնում եք արագությունը՝ չբարկացնելու համար
Եթե խոհանոցը ուշացնում է ուտեստները․
Նախազգուշացնում եք հյուրին, առաջարկում խմիչք կամ հաց
Վերահսկում եք խոհարարին ու մատուցման գործընթացը
Հետևում եք հյուրի արձագանքին, փոխում եք ձեր շփման տոնայնությունը
Ի՞նչն է ձեզ ավելի շատ դուր գալիս այս մասնագիտության մեջ։
Շփումը, էմոցիաները, բեմի զգացողությունը
Արագ ռիթմը, ֆիզիկական ակտիվությունը
Գիտակցումը, որ բարելավում եք հյուրի երեկոն
Իդեալական աշխատանքային օրը ձեզ համար՝
Շատ շփում, հյուրերն շնորհակալ են
Ամեն ինչ հստակ է՝ շատ սեղաններ, լավ շրջանառություն
Բոլորը գոհ են, բողոքներ չկան
Շնորհակալություն ենք հայտնում մեզ տրամադրած ձեր ժամանակի համար։
Ձեր պատասխանների շնորհիվ մենք կպատրաստենք արդյունավետ ուսուցում ձեզ համար և կհամաձայնեցնենք ծրագիրը ձեր ղեկավարի հետ։
Մոտ ժամանակում մենք կուղարկենք թեստավորման արդյունքները ձեր կողմից նշված էլ. հասցեին։
Հաջորդը
Отправить
Թեստ․ Ինչպիսի՞
հյուրընկալ
եք դուք։
Հրահանգ․
Ընտրեք այն տարբերակը, որը ձեզ ավելի շատ է բնութագրում։
Սկսել
Երբ հյուրերը գալիս են առանց ամրագրման, իսկ սրահում ազատ սեղան չկա, դուք․
Ժպտալով առաջարկում եք սպասել կամ գտնում տարբերակ
Արագ գնահատում եք իրավիճակը և հստակ ներկայացնում հնարավոր տարբերակները
Պահպանում եք ոճը, քաղաքավարի մերժում՝ առանց ռեստորանի կերպարին վնասելու
Ի՞նչն է ձեզ համար ամենակարևոր հյուրընկալի աշխատանքում։
Հյուրընկալությունը, լավ տրամադրություն պարգևելու հնարավորությունը
Ամրագրումների հստակ կառավարումը և կազմակերպվածությունը
Առաջին տպավորություն ստեղծելը ռեստորանի մասին
Եթե հյուրերը լարված են կամ զայրացած, դուք․
Խոսում եք մեղմ, հանգստացնող տոնով
Ձեռք եք առնում նախաձեռնությունը և արագ լուծում առաջարկում
Մնում եք հանգիստ, պրոֆեսիոնալ և վստահ
Ինչպե՞ս եք պատրաստվում հերթափոխին։
Ստուգում եք ձեր ժպիտը և տրամադրությունը
Վերահսկում եք ամրագրումները, պլանավորում եք հյուրերի դիմավորումը
Հետևում եք հագուստի դրեսկոդին, ուշադիր եք ձեր տեսքին
Հերթափոխի ընթացքում դուք՝
Շատ եք ժպտում, շփվում հյուրերի հետ
Հետևում եք հերթին և նստեցման հոսքին
Փորձում եք, որ ամեն ինչ իդեալական տեսք ունենա
Եթե մենեջերը խնդրում է անհապաղ տեղափոխել հյուրերին․
Ժպիտով բացատրում եք իրավիճակը հյուրերին
Արագ կատարում եք, գտնում տրամաբանական լուծում
Վերափոխում եք ամբողջ սխեման այնպես, որ դա չերևա որպես սխալ
Երբ հյուրերը հիշեն են ձեզ, կցանկանայիք, որ ասեն․
«Նա շատ բարի ու սիրալիր էր»
«Շատ կազմակերպված ու հստակ էր»
«Նա իսկական ռեստորանի դեմքն էր»
Շնորհակալություն ենք հայտնում մեզ տրամադրած ձեր ժամանակի համար։
Ձեր պատասխանների շնորհիվ մենք կպատրաստենք արդյունավետ ուսուցում ձեզ համար և կհամաձայնեցնենք ծրագիրը ձեր ղեկավարի հետ։
Մոտ ժամանակում մենք կուղարկենք թեստավորման արդյունքները ձեր կողմից նշված էլ. հասցեին։
Ծանոթացեք հյուրընկալների համար նախատեսված թրեյնինգների ծրագրին
այստեղ
Հաջորդը
Отправить
Սպասարկո՞ւմ եք
ռուսախոս կամ անգլիախոս հյուրերին։
Պարզեք, արդյոք ձեր լեզվական ձևակերպումները բավարար չափով քաղաքավարի և մասնագիտական են։
Թեստը կօգնի բացահայտել տարածված սխալները և բարձրացնել շփման որակը։
Սկսել
Ինչպե՞ս անգլերենով գրագետ առաջարկել սեղանի մոտ նստեցնել։
Sit here!
Please, take a seat.
You go there.
*Select one or more options
Ինչպե՞ս կարելի է ռուսերենով քաղաքավարի հարցնել՝ արդյոք հյուրը պատրաստ է պատվիրելու։
Что будете?
Уже выбрали?
Вы готовы сделать заказ? Могу Вам что-нибудь порекомендовать?
Я готов принять ваш заказ.
*Select one or more options
Ինչպե՞ս կարելի է անգլերենով քաղաքավարի առաջարկել մենյուն։
Menu!
Take this.
Here is your menu.
*Select one or more options
Ինչպե՞ս ռուսերենով ներողություն խնդրել ուշացման համար։
Ну подождите ещё.
Извините за ожидание.
Сейчас принесу.
*Select one or more options
Ինչպե՞ս ռուսերենով նրբորեն հայտնել, որ ուտեստը երկար կպատրաստվի։
Ждать придётся.
Это блюдо готовится чуть дольше, надеюсь, вы не против.
Долго будет.
*Select one or more options
Ինչպե՞ս անգլերենով քաղաքավարի հարցնել՝ գո՞հ են հյուրերը սննդից։
Everything is okay?
Good?
Is everything to your liking?
*Select one or more options
Ինչպե՞ս ռուսերենով շնորհակալություն հայտնել հյուրին այցելության համար։
Пока.
Приходите ещё.
Спасибо, что были у нас. Будем рады видеть вас снова!
*Select one or more options
Ինչպե՞ս անգլերենով քաղաքավարի առաջարկել աղանդեր։
Dessert?
Want cake?
Would you like to see our dessert menu?
*Select one or more options
Ինչպե՞ս ռուսերենով նրբորեն մերժել հյուրի հարցումը, եթե դա անհնար է։
Не могу.
У нас так не принято.
К сожалению, это невозможно, но я могу предложить вам другой вариант.
*Select one or more options
Շնորհակալություն ենք հայտնում մեզ տրամադրած ձեր ժամանակի համար։
Ձեր պատասխանների շնորհիվ մենք կպատրաստենք արդյունավետ ուսուցում ձեզ համար և կհամաձայնեցնենք ծրագիրը ձեր ղեկավարի հետ։
Մոտ ժամանակում մենք կուղարկենք թեստավորման արդյունքները ձեր կողմից նշված էլ. հասցեին։
Հաջորդը
Отправить
Թեստ. Պետք է արդյո՞ք
աուդիտ
ձեր ռեստորանում
Հրահանգ․
Նշեք այն տարբերակները, որոնք համապատասխանում են ձեր իրավիճակին․
Սկսել
Հստակ գիտե՞ք, թե որ առաջխաղացման ալիքներն են բերում հյուրեր ձեր ռեստորան։
Այո, հետևում եմ յուրաքանչյուրի արդյունավետությանը
Մոտավորապես պատկերացում ունեմ
Ոչ, չեմ վերլուծել
Աշխատակազմը կայու՞ն և ներգրավվա՞ծ է։
Այո, կադրերի արտահոսք գրեթե չկա
Երբեմն լինում են դժվարություններ
Շատ հաճախ ստիպված ենք լինում նոր մարդկանց որոնել
Վերջին 3 ամիսների ընթացքում ռեստորանի շահութաբերությունը...
Կայուն աճում է
Գրեթե անփոփոխ է
Իջնում է կամ անկայուն է
Արդյո՞ք ռեստորանի բոլոր գործընթացները նկարագրված և ստանդարտացված են։
Այո, ունենք հստակ կարգավորումներ
Մասնակիորեն
Ոչ, ամեն ինչ հիմնականում հիմնված է փորձով աշխատողների վրա
Ինչպե՞ս եք գնահատում հյուրերի սպասարկման որակը։
Բարձր և կայուն
Կան բարելավման հնարավորություններ
Հաճախակի բողոքներ ենք ստանում
Հետևու՞մ եք հյուրերի արձագանքներին (օնլայն ու օֆլայն)։
Այո, մշտապես հավաքում և վերլուծում ենք
Երբեմն ենք ուշադրություն դարձնում
Ոչ, արձագանքներին գրեթե չենք հետևում
Կա՞ն բողոքներ ուտեստների որակից։
Ոչ, հյուրերը գոհ են
Երբեմն լինում են
Այո, հաճախ ենք բողոքներ ստանում
Կա՞ն ուշացումներ ուտեստների մատուցման ժամանակ։
Ոչ, պատրաստվում և մատուցվում են ժամանակին
Երբեմն լինում են ուշացումներ
Այո, ուշացումները դարձել են համակարգային խնդիր
Շնորհակալություն ենք հայտնում մեզ տրամադրած ձեր ժամանակի համար։
Մոտ ժամանակում մենք կուղարկենք թեստավորման արդյունքները ձեր կողմից նշված էլ. հասցեին։
Նաև մեծ սիրով կտրամադրենք ձեզ անվճար խորհրդատվություն՝ ռեստորանի կառավարման վերաբերյալ։
Հաջորդը
Отправить
Թեստ: Դուք
ստրատե՞գ
եք, թե՞
գործնական
ռեստորատոր:
Հրահանգ․
Ընտրեք այն տարբերակը, որը ձեզ ավելի շատ է բնութագրում։
Սկսել
Երբ պլանավորում եք ռեստորանի բացումը, առաջին հերթին՝
Մտածում եք կոնցեպտի, դիրքավորման, թիրախային լսարանի ու երկարաժամկետ առաքելության մասին։
Փնտրում եք տարածք, հաշվում եք ներդրումները, սկսում եք վերանորոգման գործնական քայլերից։
Ինչպե՞ս եք որոշում մենյուի հարցերը։
Հենվում եք սննդային տենդենցների վրա, վերլուծում եք շուկան, մշակում եք յուրահատուկ առաջարկ։
Համտեսում եք ուտեստները, լսում եք խոհարարին, դիտարկում՝ ինչն է շահավետ գնումների տեսանկյունից։
Ի՞նչն է ձեզ համար կարևոր աշխատակազմի ընտրության ժամանակ։
Արժեքների համընկնումը, առաջնորդական պոտենցիալը, մտածողության ձևը։
Փորձը, հմտությունները, պատրաստակամությունը՝ անմիջապես սկսելու աշխատանքը։
Ինչպե՞ս եք մոտենում ռեստորանի գովազդին։
Մշակում եք մարքեթինգային ռազմավարություն և կառուցում բրենդ։
Մտածում եք, թե այս շաբաթ ինչ ակցիա անել՝ հյուր գրավելու համար։
Եթե ռեստորանը բախվում է ճգնաժամի, առաջին հերթին՝
Վերլուծում եք պատճառները, վերանայում եք ռազմավարությունը, գնահատում մոդելը։
Փնտրում եք ծախսերը կրճատելու տարբերակներ, անձամբ եք լուծում ընթացիկ հարցերը։
Ինչպե՞ս եք պլանավորում։
Տարվա կտրվածքով՝ ներառյալ զարգացումը, մասշտաբավորումը, հեղինակությունը։
Մոտակա շաբաթների համար՝ հաշվի առնելով սեզոնայնությունն ու օպերատիվ հարցերը։
Ձեզ համար ռեստորանում ամենակարևորն է՝
Ուժեղ գաղափարը, առաքելությունը, շուկայի վրա ազդեցությունը։
Որակյալ սպասարկումը, կայուն աշխատանքը և գոհ հյուրերը։
Դուք բիզնեսը դիտարկում եք որպես՝
Համակարգ, որը պետք է զարգացնել, ավտոմատացնել և մասշտաբավորել։
Գործ, որտեղ պետք է ներգրավված լինել ամեն օր ու ամեն ինչ վերահսկել։
Շնորհակալություն ենք հայտնում մեզ տրամադրած ձեր ժամանակի համար։
Մոտ ժամանակում մենք կուղարկենք թեստավորման արդյունքները ձեր կողմից նշված էլ. հասցեին։
Նաև մեծ սիրով կտրամադրենք ձեզ անվճար խորհրդատվություն՝ ռեստորանի կառավարման վերաբերյալ։
Հաջորդը
Отправить
Թեստ․ Ինչպիսի՞
մենեջեր
եք դուք։
Հրահանգ․
Ընտրեք այն տարբերակը, որը ձեզ ավելի շատ է բնութագրում։
Սկսել
Երբ սրահում լարված իրավիճակ է, դուք՝
Ձեռնարկում եք նախաձեռնությունը և արագ որոշում կայացնում
Լսում եք երկու կողմերին և փորձում եք մեղմ կերպով կարգավորել
Փնտրում եք խնդրի պատճառը համակարգում, որպեսզի ապագայում այն չկրկնվի
Ինչպե՞ս եք հանձնարարություններ տալիս անձնակազմին։
Հստակ, ըստ առաջնահերթության՝ սպասելով կոնկրետ արդյունք
Բացատրում եք՝ ինչու է կարևոր, մոտիվացնում եք
Տալիս եք հանձնարարություններ քայլ առ քայլ և վերահսկում ըստ ցուցակների
Հյուրը դժգոհ է։ Ձեր գործողությունները.
Անձամբ և արագ լուծում եք հարցը
Սկզբում հանգստացնում եք, ապա պարզում իրավիճակը
Գրանցում եք դեպքը՝ համակարգը բարելավելու համար
Ի՞նչն է ձեզ համար ամենակարևորը թիմում.
Կարգապահություն և հանձնարարությունների կատարում
Մոտիվացիա և վստահություն
Կայուն գործընթացներ և ուսուցում
Ո՞ր գործելակերպն է ձեզ առավել բնորոշ
Վերահսկում և արագ արձագանք
Շփում և դրական մթնոլորտ
Համակարգվածություն և կանոնակարգեր
Եթե մատուցողը ուշանում է՝ դուք․
Խիստ նախազգուշացնում եք
Զրույց եք սկսում՝ պարզելու պատճառը
Դիտարկում եք՝ ինչպես է դա ազդում գրաֆիկի և համակարգի վրա
Ընտրեք այն արտահայտությունը, որն ավելի բնորոշ է ձեզ․
«Մենեջերը նա է, ով ամեն ինչ վերահսկում է»
«Մենեջերը նա է, ով ոգեշնչում և միավորում է»
«Մենեջերը նա է, ով ստեղծում է արդյունավետ աշխատանքային միջավայր»
Շնորհակալություն ենք հայտնում մեզ տրամադրած ձեր ժամանակի համար։
Ձեր պատասխանների շնորհիվ մենք կարողացանք հասկանալ ձեր ղեկավարի տիպը և ընտրել ձեզ համար առավել արդյունավետ ուսուցման ծրագիր։
Մոտ ժամանակում մենք կուղարկենք թեստավորման արդյունքները ձեր կողմից նշված էլ. հասցեին։
Նաև մեծ սիրով կտրամադրենք ձեզ անվճար խորհրդատվություն՝ ռեստորանի կառավարման վերաբերյալ։
Ծանոթացեք մենեջերների համար նախատեսված թրեյնինգների ծրագրին
այստեղ
Հաջորդը
Отправить
Թեստ․ Որքանո՞վ է
ուժեղ
և համախմբված ձեր ռեստորանի
թիմը
Հրահանգ․
Նշեք այն պատասխանները, որոնք համապատասխանում են ձեր իրականությանը․
Սկսել
Ինչքա՞ն հաճախ են աշխատակիցները միմյանց օգնում՝ առանց խնդրանքի։
Մշտապես
Երբեմն
Հազվադեպ կամ երբեք
Որքա՞ն բաց են աշխատակիցները արտահայտելու իրենց կարծիքներն ու առաջարկները։
Բաց և ինքնավստահ
Միայն նեղ շրջանակում
Նախընտրում են լռել
Ինչպե՞ս է տեղի ունենում հերթափոխի փոխանցումը։
Ճշգրիտ, ըստ ստանդարտի և հարգալից
Երբեմն առաջանում են շփոթություններ
Հաճախ կան լարվածություն և խառնաշփոթ
Թիմում առկա՞ է «մենք» զգացողությունը, թե՞ «ես»։
Այո, մենք գործում ենք որպես մեկ ամբողջություն
Ոչ միշտ, կախված է հերթափոխից
Յուրաքանչյուրը մտածում է միայն իր մասին
Ինչպե՞ս է թիմը ընդունում նոր աշխատակցին։
Աջակցում են և օգնում ադապտացվել
Ուշադիր հետևում են, բայց չեն խանգարում
Անտարբեր են, չեն ընդգրկում թիմում
Ինչքա՞ն հաճախ է տեղի ունենում կադրերի արտահոսք։
Շատ հազվադեպ, աշխատակիցները երկար են մնում
Միջին մակարդակի, կան փոխարինումներ
Հաճախ, չկա կայունություն
Ինչպեսի՞ է սովորաբար թիմում տիրող տրամադրությունը։
Դրական և աշխատանքային
Նեյտրալ կամ փոփոխական
Լարված և հոգնած
Շնորհակալություն ենք հայտնում մեզ տրամադրած ձեր ժամանակի համար։
Մոտ ժամանակում մենք կուղարկենք թեստավորման արդյունքները ձեր կողմից նշված էլ. հասցեին։
Նաև մեծ սիրով կտրամադրենք ձեզ անվճար խորհրդատվություն՝ ռեստորանի կառավարման վերաբերյալ։
Հաջորդը
Отправить
Թեստ․
Ի՞նչ
մարքեթինգ
է ձեր ռեստորանում
Պարզեք՝ որքանով է համակարգված, արդյունավետ և ժամանակակից ձեր ռեստորանի մարքեթինգային գործելաոճը։
Սկսել
Ունե՞ք մարքեթինգային ռազմավարություն կամ հստակ առաջխաղացման պլան։
Ոչ, գործում ենք ըստ իրավիճակի
Կա ընդհանուր պլան, բայց միշտ չենք հետևում
Կա ռազմավարություն, նպատակներ, թիրախային լսարան և վերլուծություն
Որքա՞ն հաճախ եք հրապարակումներ անում սոցիալական ցանցերում։
Շատ հազվադեպ, երբ ժամանակ կա
Շաբաթական մոտ 1–2 անգամ
Կա կոնտենտ-պլան և կանոնավոր հրապարակումներ
Օգտագործու՞մ եք վճարովի գովազդ (Meta Ads, Google, Yandex և այլն)
Ոչ
Երբեմն՝ հատուկ ակցիաների ժամանակ
Պարբերաբար, թիրախավորմամբ և կրեատիվների թեստավորմամբ
Ունե՞ք հավատարմության ծրագիր կամ բոնուսային համակարգ մշտական հյուրերի համար։
Ոչ
Փորձել ենք, բայց չի գործարկվել լիարժեք
Այո, և այն ակտիվ է ու օգտագործվում է
Հետևում եք հյուրերի արձագանքներին և ռեստորանի առցանց հիշատակումներին։
Ոչ, չենք հասցնում
Երբեմն, եթե ծանուցում է գալիս
Մշտապես հետևում ենք և պատասխանում յուրաքանչյուր կարծիքի
Որքա՞ն հաճախ եք կազմակերպում ակցիաներ, զեղչեր կամ հատուկ առաջարկներ։
Գրեթե երբեք
Միայն տոներին կամ երբ հասույթը նվազում է
Կանոնավոր, ըստ նախապես կազմված պլանի
Ինչպե՞ս եք գնահատում ակցիաների և գովազդի արդյունավետությունը։
Ոչ մի կերպ՝ առաջնորդվում ենք զգացողությամբ
Դիտում ենք ըստ օրվա շրջանառության և հյուրերի արձագանքների
Համեմատում ենք «մինչև» և «հետո» ցուցանիշները՝ միջին հաշիվ, հասանելիություն, ամրագրումներ և այլն
Շնորհակալություն ենք հայտնում մեզ տրամադրած ձեր ժամանակի համար։
Մոտ ժամանակում մենք կուղարկենք թեստավորման արդյունքները ձեր կողմից նշված էլ. հասցեին։
Նաև մեծ սիրով կտրամադրենք ձեզ անվճար խորհրդատվություն՝ ռեստորանի կառավարման վերաբերյալ։
Հաջորդը
Отправить
Կապ
մեզ հետ
Թողեք ձեր կոնտակտները, և մենք անպայման կապ կհաստատենք ձեզ հետ մոտ ժամանակներս, կամ զանգահարեք մեզ
+374 95 308 382
հեռախոսահամարով։
Ուղարկել
Ընդունում եմ
գաղտնիության քաղաքականությունը
Կապ
մեզ հետ
Թողեք ձեր կոնտակտները, և մենք անպայման կապ կհաստատենք ձեզ հետ մոտ ժամանակներս, կամ զանգահարեք մեզ
+374 95 308 382
հեռախոսահամարով։
Ի՞նչ ծառայություններ են ձեզ հետաքրքրում
Անձնակազմի ուսուցում
Խորհրդատվություն
Ռեստորանի բացում
Աուդիտ
«Գաղտնի հյուր» ծառայություն
HR ծառայություններ
Մարքեթինգ և PR
Որքա՞ն ժամանակ է, ինչ գործում է ձեր ռեստորանը:
Նոր
Մեկ տարուց պակաս
1-3 տարի
3 տարուց ավելի
Որտե՞ղ է գտնվում Ձեր ռեստորանը:
Քանի՞ աշխատակից ունեք
Մինչև 20 աշխատակից
20-30 աշխատակից
Ավելի քան 30 աշխատակից
Մենք ռեստորանների ցանց ենք
Ուղարկել
Ընդունում եմ
գաղտնիության քաղաքականությունը
Կապ
մեզ հետ
Եթե ունեք հարցեր ապա կարող եք թողնել Ձեր կոնտակտային տվյալները և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ՝ մանրամասները ներկայացնելու համար:
[{"lid":"1753281189206","ls":"10","loff":"","li_parent_id":"","li_type":"nm","li_ph":"\u0531\u0576\u0578\u0582\u0576 \u0531\u0566\u0563\u0561\u0576\u0578\u0582\u0576","li_name":"name","li_nm":"name"},{"lid":"1753281189207","ls":"20","loff":"","li_parent_id":"","li_type":"em","li_ph":"\u0537\u056c. \u0583\u0578\u057d\u057f","li_name":"email","li_nm":"email"},{"lid":"1753281189208","ls":"30","loff":"","li_parent_id":"","li_type":"ta","li_ph":"\u0541\u0565\u0580 \u0574\u0565\u056f\u0576\u0561\u0562\u0561\u0576\u0578\u0582\u0569\u0575\u0578\u0582\u0576\u0568","li_rows":"3","li_nm":"Textarea"}]
+374 95 308 382
Ընդունում եմ
գաղտնիության քաղաքականությունը